skoooola <3

kom hem från skolan för en stund sen, var en lång och jobbig dag men allt blir mycket roligare med min klass,
har skrivit ett referat på svenskan om att man ska ha fettskatt för att de inte ska bli smörbrist eller nå sånt?
inte speciellt roligt, sen hade jag verkstad sista lektionen så har suttit och svetsat jättelänge, mycket kul...
har då lite ont i armen efter att ha hållt upp den en timme,

ikväll ska jag nog inte göra nå speciellt, kanske är med nån vän eller så tar jag de bara lugnt hemma, borde nog plugga kemi eftersom jag har prov på fredag, men de kommer jag ändå lyckas skjuta upp,
sen fick resten av klassen tillbaka matteproven idag så nu känner jag att jag måste plugga så jag klarar de, de var flera som gick F eller precis låg på gränsen och fick E, jobbigt..

okej de där var inte ens nå intressant, ska nog hitta nån lista jag kan göra eller nå, de kan ju vara kul kanske
hejdå bloggeeeen


så här vacker är jag efter en dag i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0