Freedom comes when you learn to just let go

bloggeliblogggggg.....vad ska man skriva?
nu börjar jag blogga för jag vill vara lika häftig som min bästis fia, men ska inte skriva ut hennes blogg, då blir hon nog arg på mig, hihihi
eller så var de för att jag satt och läste igenom min gamla blogg och kände för att börja igen,

har inte gjort nå alls idag, legat i sängen typ, sovit, ätit, vart ute med hunden, inge häftigt alls, men imorgon blir de skola iallafall, ska cykla dit med favvofiiiiia <33333
sen efter skolan får jag se vad som händer, går 8.20-16.35 imorgon så blir nog att ta de lugnt hemma efter de,
men nu ska jag plugga lite matte och se O.C. innan de är sovdags!

godnatt människor,


och så en bild på fiiiia från när vi camade förra veckan eller nå sånt!
fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0