filmtajjjm

ligger och ser film med fanny, fast har inte tittat nå, vi sitter bara vid facebook och nördar oss...
chillade på hemma idag, försov mig och har bara 2 lektioner på torsdagar så då kändes de ovärt att gå på nästa,
men de var skönt att sova ut och ta de lugnt, sen käkade vi pizza till middag och så kom fanny hit,

sen vandrade vi till stan med mamma och så kom sandra ett tag, köpte en spetströja och letade byxor men hittade inga jag ville ha så får beställa, sen fikade jag med mamma och fanny, mums!
köpte även hårfärg men måste köpa ny för insåg när jag kom hem att jag råkade köpa svart och de var inte de jag skulle ha, lite trögt gjort kanske,
och mina dumma kläder har fortfarande inte kommit, kommer dom inte imorgon blir jag seriöst galen

nej, nu ska jag sova, fanny ligger redan i min säng och ska sova, men jag ligger på golvet...
nejfan, först måste jag plugga lite, kemiprov imorgon! :(((

tror de är den här, ser ut som den är vit under men de är dockan, den är bara svart i spets, och ganska lång, fast tycker inte att den är riktigt sådär lång
DMXCD

Kommentarer
Postat av: Tina

Hörru
bra de gick med bloggen
hörru

2014-02-27 @ 08:48:32
URL: http://uddamaludda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0